Subject: Ed: Päring
From: "RA Kommunikatsioon" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 16:23:58 +0300

Saatja: Alexandra Saarniit <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 5. august 2025 13:35
Adressaat: RA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Teema: Päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile Postimehest.

Kuna välismeedias vahel ikkagi kirjutatakse sellest, kuidas 
kaalulangetusravimeid on seostatud nii mõnegi surma ja raskete 
kõrvalmõjudega (pean silmas just semaglutiidi kasutajaid st Mounjaro, 
Ozempic jms), siis uurin, et kuna nüüd on ravimid ka Eestis küllaltki laialt 
just kaalulangetuse eesmärgil kasutusel, siis kas ravimiametile on 
praeguseks teada antud surmajuhtumitest või väga rasketest kõrvalmõjudest, 
mille puhul kahtlustatakse, et need on semaglutiidi kasutamisega seotud?

Rohkem küsimusi saadan pärast seda esialgset infokorjet. 🙂 Suur tänu juba 
ette!

Lugupidamisega

Alexandra Saarniit

ajakirjanik

+372 5550 0229

[email-masked] <mailto:[email-masked]>